Storytelling

Hvis du ikke selv tror på din historie, hvordan i alverden skal du så få andre til at tro på den? Ligesom Hitchcock, Tarantino og Lars von Trier har alle mennesker en grundtone, og hvis du vil blive bedre til at fortælle historier, hvad enten du arbejder på en powerpoint-præsentation, din virksomheds why eller dit første filmmanuskript, er det et godt sted at begynde: Find og vær bevidst om, hvordan lige præcis din tone klinger. Er du pessimistisk eller optimistisk af natur? Hvordan kan din humor drive fortællingen? Hvordan kan den stå i vejen? Sådan lyder et af rådene fra Adam Price, manden bag blandt andet det verdensomspændende seerhit 'Borgen', i hans Mesterlære om at skabe gode fortællinger.

Udover den Emmy- og BAFTA-vindende manuskriptforfatter kan du i vores forløb om 'Storytelling' møde kapaciteter som Casper Christensen, Knud Romer, Charlotte Bruus og Petra Kleis.

God læringsrejse! 

Indhold

Brug 'Blue Ocean Strategy' til at tydeliggøre jeres position

Har du mod til at underpræstere på det, de andre er gode til?